alotofhorses

Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Lotta Jansson - 9 augusti 2012 22:20

...har det blivit de senaste dagarna. Det är så himla skoj! Mestadels har jag tittat på ridsport, gymnastik och friidrott, men lite annat smått och gott har det också blivit. Är otroligt glad för Sara och Vegas individuella silver! Coolt att ridsporten tog vår första medalj! Idag har jag njutit av dressyren och jag tyckte svenskarna gjorde fint i från sig. Valegro som vann guldet är fantastisk. Vilken härlig mjukhet och avspändhet. Han kan få flytta till mig när han vill ;). Film från han när han slog världsrekord:



Idag har jag och Filip ridit ut i skogen och busat på Corren och Morris. Det har hoppats över pinnar och galopperats över åkrar. Tror inte att Morris någongång galopperat så fort som idag. Filip var superduktig och sitter fint och har bra balans trots att Morris tittar lite ibland och kastar sig åt sidorna. Ju fortare det gick desto gladare såg Filip ut. Det ÄR skoj att vara ute och busa lite ibland! Imorgon är det Diablos tur att komma ut en bussväng i skogen.


Plockade också en hel korg full med skogens guld under eftermiddagen. Har aldrig varit med om att hitta så många gula kantareller som jag hittat i år. Räcker att gå ut någon timme i skogen och ströva lite planlöst och vips är korgen full. Underbart!!!!


 

Skapa flashcards