alotofhorses

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av Lotta Jansson - 8 maj 2012 21:00

Igår fyllde min fantastiske son 14 år. Var har åren tagit vägen? Jag tycker inte att det var speciellt länge sedan som han var lika liten som Sigge och nu är han nästintill lika lång som sin mamma. Dagen började med skönsång, frukost och paketöppning i sängen som det hör till i vår familj. På kvällen kom släkten och grannen över och vi fikade och hade trevligt. Några bilder på barnen:


 

       


Söndagen ägnades åt städ, tvätt, bakning av tårtor och plantering av blommor, alltså saker som jag har svårt att hinna med i min vanliga vardag. Var lite skönt att få rent och fint eftersom det inte hunnits med.


I fredags var jag hos Alex och klippte mig. Det var länge sedan som vi fick tillfälle att prata och vi uppdaterade oss båda två om vad som hänt sedan sist. I alla fall är jag numera korthårigare än jag varit på säkert tjugo år (det växer ut igen säger Stefan fast egentligen tycker han att det är fint) och fick lite ljusa slingor i håret. Jag är supernöjd. Håret var så slitet och nu känns det mycket fräschare. Inga vidare foton men ni kanske får en uppfattning om mitt nya korthårigare jag (fast så korthårig är jag inte):


   


Ett helt ohästigt inlägg. Det ni!!!


Ha det gott!


/Lotta



Skapa flashcards