alotofhorses

Alla inlägg den 8 november 2011

Av Lotta Jansson - 8 november 2011 19:17

Usch jag brukar aldrig vara sjuk nästan (peppar, peppar) men nu är jag lite risig. Det började igår med att jag småfrös och kände mig ruggig på kvällen. Snorig blev jag också och förkylnngen var ett faktum. Idag har jag mått ganska så bra men nu på kvällen känner jag mig lite hängig igen. Stackars mig ;)!


När jag och barnen var på Gränby förra veckan stod de och delade ut något slags Nezeril plåster. Du fäster plåstret över näsryggen och du kan andas genom näsan hela natten. Jag var tvungen att prova och det fungerade! Natten igenom har jag kunnat andas genom näsan utan problem. Fantastiskt! Fråga mig inte hur det fungerar bara eftersom plåstret sitter utanpå näsan....


Sara har varit här och målat badrummet i andra huset. Det blev jättefint! Tyvärr glömde jag att ta ett före kort så ni får hålla till godo med efter korten när det är färdigt. Vi kommer inte att börja på något nytt rum utan sikta på att göra klart de påbörjade. Sovrummen, vardagsrummet, köket och toan nere kommer att vara klara när vi flyttar in. Därefter ska vi fira jul i lugn och ro och sedan påbörja renoveringsarbetet igen efter nyår. Jag ser fram emot att få flytta in. Skönt att få gå igenom och rensa ut en massa gamla saker när man flyttar och komplettera med lite nya.


Jag skulle har ridit Uffeträning på Royal idag men nu fick Anna åka själv istället. Kul för henne att få träna själv på sin fina häst. Det kommer att gå hur bra som helst! Nu ska jag gå ut i stallet och ta in mina pållar och natta dem och sedan ska jag sätta mig en stund och titta på TV. Det händer inte speciellt ofta i mitt liv så det känns som lite lyx!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards